یکشنبه، آبان ۰۲، ۱۳۸۹

یادداشتک

کوچه پس کوچه های محل جدید را به دنبال کافی نت پرسه می زدم و سعی می کردم اعصابم خرد نباشد. سعی می کردم مجسم کنم که در مجاورت یک آقای خوش تیپ خوش سخن با کلاس داریم خیابان را گز می کنیم و بحث های فلسفی از خودمان در می کنیم و کلی بهمان حال می دهد این پیاده روی. و یادم برود که در به در شده ام و از خانه ی ترکیده زده ام بیرون و ریخت و قیافه ام را بعد از دو هفته شبیه آدم کرده ام که چی؟ بروم دیدن دوست پسرم؟ نه بابا. خبر مرگم یه کافی نتی چیزی پیدا کنم و خبری از عالم نت بگیرم.
حالا اینها بماند سر فرصت می گویم (هرچند به تناقضات فلسفی رسیده ام که اصلاْ تعریف کنم چطور به فاک رفتم یا نه؟!)
این وبلاگ جدیدم است و آرشیو سر فرصت منتقل خواهد شد. علی الحساب آرشیو مهرماه را که عده ای از دوستان نتونستن بخونن منتقل کردم. باشد که بخوانند و حالش را ببرند و ما را هم یاد کنند.
اگه بازم مشکلی بود بهم خبر بدید. همه چی در دست تغییر است. از قالب و فونت و نوشته ها و همه چیزای دیگه. بر و بچ بلاگفا هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشم.
پ.ن: اینم آدرس قبلی برای مشتری های جدید: http://balbanoo.persianblog.ir
پ.ن۲: زین پس جاستیفای می فرماییم. (منظورم تراز می باشد.)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر