چهارشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۰

یادداشتک (مزاحم وبلاگی)


+ نوشته شده در چهارشنبه دوازدهم بهمن 1390 ساعت 23:20 شماره پست: 292

ببين يارو! واسه من آخر آخرش حذف اين وبلاگه. ولي بعدش با تو كار دارم. بعدش تازه اولشه. يه چيزي به نام آي پي كامپيوتر هست. اينو كه ديگه ميدوني؟

بعدم كه تو كه نام خانوادگي منو ميدوني و ميري توي كامنتدوني مردم مي‌نويسي، فكر نمي‌كني با اين كار، من ميشناسمت؟ چي فكر كردي؟ فكر كردي من به هركي رسيدم اسم خانوادگيمو گفتم؟ بعدم فكر كردي من چند تا دشمن دارم؟

يا مثلاً به نظرت رسيده ازت مي‌ترسم نيم وجب بچه؟ اگه چيزي نمي‌گم دارم آبروداري مي‌كنم. اينقدرام عاشق و كشته‌ي اين وبلاگ نيستم. حذفش با زدن يه دكمه است. به همين راحتي. اما اگه اينكارو بكنم، بعدش ديگه براي جنابعالي دارم. به اين راحتي ولت نمي‌كنم عو.ضي. اگرچه خانواده و آبرو و خيلي چيزاي ديگه نداري. ولي تو هم يه چيزايي واسه ترسيدن داري. يه چيزايي واسه از دست دادن. حواست باشه كه داره اون روي سـ.گم بالا مياد يارو.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر