شنبه، آبان ۲۹، ۱۳۸۹

132: شركت كنندگان مسابقه

س.ن1- : حالا من بيايم تا فردا شب هم تمديدش كنم... در ديزي باز است جان مادرتان نمي‌خواهيد بس كنيد؟ فكرش را كرده‌ايد براي داوري بايد چيزي حدود يك رمان سيصد صفحه‌اي را يكي دو شبه بخوانم؟ روزها كه تا بوق سگ سر كار هستم. شب ها مي‌ماند. چقدر خودشيفته توي وبلاگستان بود و ما نمي‌دانستيم!!!
تا فردا شب تمديد شد
س.ن: به دليل شكايت خصوصي بعضي وبلاگ‌هاي كم خواننده كه قلم قوي‌اي هم دارند، تصميم گرفتم پنج نفر دور اول را خودم تعيين كنم و دو نفر دور دوم را به شما بسپارم. خودم را به كل كنار مي‌گذارم. هدفم فقط خوانده شدن نوشته‌ام بود. نه كسب مقام. روز دوشنبه پنج نفر اول را معرفي مي‌كنم. تعيين نفر اول و دوم به عهده‌ي شما.[لبخند]
________________________________________

عاشقانه هايي كه تا حالا بدستم رسيده:
1. اين راه بي نهايت
2. ققنوس نامه
3. سياستنامه
4. اعترافات مردي كه كودك درونش را خورد (شعر از خودشان نيست)
5. فصل رويش اركيده‌هايـ نارنجيـ
6. ادبيات يخ زده
7. To live is to die
8. من براي اين دنيا يه نفرم اما... (انصراف داد)

(نامه‌اي از يك بيگانه)
9. عرياني هاي روح يك زن زيبا
10. نسرين
11. آشيانه ققنوس
12. آنارشيست
13. نگار نامه
14. فيگورهاي ذهني اِويلي
15. عطر برنج
16. اعترافات يه دختر ديوونه
17. الهه ي باكره ي ماه (قسمت انتهاي پست)
18. يوسف آباد خيابان 66
19. دختر ايروني
20. مومو
21.سبكسر
22. و اكنون هبوط رنگها
23. آنتي هيستامين
24. سه نقطه حرف...
25.ضعيفه اي كه فمينيست شد
26. ما هيچ ما نگاه
27. دستان هميشه سرد من
28. هناس
29. باران پاييزي
30. افكار مشوش من
31. برهنگي در روز آخر
32. روده درازي‌هاي xبانو
33. تأملات فلسفي يك بي‌پدر خودشيفته
33. تأملات فلسفي يك بي‌پدر خودشيفته 2
34. دختر قديم
35. حرف‌هايي كه به سختي كلمه مي‌شوند
36. آسمان
37. بگذار بگذرد
38. دوسيه‌ي احساسات يك زن
39. كوچه شهر دلم
40. قبل از مرگم آنچه گذشت
41. محزون نامه
42. داستان تكراري
43. كاغذ سياه
44. سياه هايم روي سينه سپيد كاغذ
45. يادداشت هاي يك دبير
46. الف.لام.ميم
47. عليرضا
48. آرش كمانگير
49. نوشته‌ها رو بايد نوشت
50. با كافكا مي‌خوابد
51.سوداي ماه
52. سايه روشن هاي يك زن
53. مي ناب
54. محاورات
55. عقايد يك قابله
56. جوراب من
57. من و تنهايي تو و دل نوشته ها
58. وقتي قورباغه ها ابوعطا ميخوانند

________________________________________
پ.ن: ببينم اين چه معني دارد كه عده ي زيادي از لينك‌هاي من كه بنده شخصاً به نويسندگي قبول‌شان دارم هنوز مطلب‌شان را نفرستاده‌اند؟؟؟
به جان خودم شوخي ندارم‌ها. حذف‌تان مي‌كنم از لينكداني. اين خط _ اين هم نشان |
پ.ن2: آخرين مهلت ارسال مطالب، روز يكشنبه هفتم آذر است. (تا دوشنبه تمديد شد)
پ.ن3: اگر اشتباهاً لينك كسي از قلم افتاده دوباره در اولين فرصت لينك مطلب‌تان را در لينداني برايم بگذاريد.
پ.ن4: عاشقانه‌ي دومي كه از خودم منتشر كردم كاملاً داغ است و براي همين مسابقه نوشته‌ام. در حالي كه اولي را چند ماه پيش نوشته بودم. گفتم يك وقت فكر نكنيد شما را سر كار گرفته‌ام و خودم گشادي‌ام مي‌آيد بنويسم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر