سه‌شنبه، شهریور ۰۱، ۱۳۹۰

یادداشتک

نوشته شده در شنبه بیست و نهم مرداد 1390 ساعت 2:20 شماره پست: 253
در يك اقدام بي‌سابقه و به شدت آنتي‌گشادانه تمام آرشيوم را سرسري مرور كردم (چون حافظه‌ي بدي دارم حتي مجبور شدم متن پست‌ها را هم روزنامه وار بخوانم تا يادم بيايد درباره‌ي چه بودند!) و 47 پست از 208 پست فعلي را انتخاب كردم كه شايد بهتر از بقيه نباشند،‌ اما خودم به دلايل شخصي دوست‌شان دارم. (انتخاب سختي بود. اما باز هم بايد برگردم و يك سري‌شان را حذف و اصلاح كنم)
بعد هم اين پست‌هاي منتخب را به قسمت «داستان‌ها و بهترين پست‌ها» منتقل كردم تا هم جلوي چشم خودم باشند و هم وقتي كسي براي اولين بار وارد وبلاگم مي‌شود و مي‌خواهد چند نمونه كار ازم بخواند، گـ.ه‌گيجه نگيرد از زير و رو كردن آرشيوم.
كار سختي بود. اما در اين شخم‌زدن‌ها و زير و رو كردن‌ها متوجه يك سري اشتباه ديگر هم شدم كه بايد اصلاح شود. مثلاً سايتي كه عكس‌هايم را آپلود كرده‌ام فيلـ.تر شده و عكس‌هاي پست‌هايم همه پريده‌اند. يا مثلاً‌ توضيحاتي درباره‌ي تعويض قالب و مسائل روز در ابتدا و انتهاي بعضي پست‌ها داده‌ام كه الأن بي‌معنا به نظر مي‌رسد. كلاً بايد سر فرصت يك روز بنشينم و يك ويرايش كلي روي همه‌ي آرشيوم بكنم. تازه غلط‌هاي تايپي را كلاً ناديده‌گرفته‌ام.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر